loading...
گروه اینترنتی خرمگس
گروه خر مگس بازدید : 585 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (1)

ایمیل شماره چهل

 

.

.

.

.

.

به پسرعمم میگم واسه کنکور درس خوندی ؟!
میگه کنکور مگه ساعت ۸ نیست ؟؟!
میگم چرا !
میگه خب ساعت ۵ پامیشم میخونم دیگه .

.

.

.

.

.

.

قبلنا باباها هفت تا دختر شوهر می دادن همشون هم خوشبخت می شدن
الان یه دختر رو هفت بار شوهر می دن آخرش هم باز برمی گرده خونه باباش
.
.
.
.

.

یه ﺭﻭﺯ ﻳﻪ ﭼﻴﻨﻴﻪ ﻣﻴﺮﻩ ﺑﺎﻻﻱ ﮐﻮﻩ ﺩﺍﺩ ﻣﻴﺰﻧﻪ:
ﻫﻴﻦ ﺗﺎ ﺳﺎﻭ ﻻﻭ ﺗﺴﻴﻦ ﺷﻴﻦ !!!
ﻳﻪ ﺩﻓﻌﻪ ﺍﺯ ﮐﻮﻩ ﺻﺪﺍ ﻣﻴﺎﺩ:
لامصب ﺧﻴﻠﻲ ﺳﺨﺖ ﺑﻮﺩ؛ ﻳﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﻳﮕﻪ ﺗﮑﺮﺍﺭ ﮐﻦ!!

.

.

.

.

.

فقط یه ایرانی میتونه اونیکه میگه دوسش داره و عاشقش رو ترک کنه
بعد بره با کسی که دوسش نداره و عاشقش نیست زندگی کنه
:|

.

.

.

.

 

.

.

یارو کتاب نوشته , چگونه ۱۲۰ سال عمر کنیم , بعد خودش تو ۶۷ سالگی مرده
:|
.
.
.
.
.
.
یارو داشته تو اتوبان با سرعت ۱۸۰ تا رانندگی میکرده که پلیس میگیریشو و ماشینشو متوقف میکنه.
پلیسه میاد کنار ماشینو میگه:گواهینامه و کارت ماشین لطفا
بعدش یارو میگه : من گواهینامه ندارم.کارت ماشینم ندارم.این ماشینم مال من نیست.
کارتو مارتاشم دست من نیست.من صاحب ماشینو به قتل رسوندم و جنازشو انداختم صندوق عقب.
الانم ک داشتم میرفتم از مرز فرار کنم برم اون ور آب شما منو گرفتین
پلیسه که حسابی تعجب کرده بود میره درخواست کمک کنه .
فرمانده اش هم میگخ تو کاری نکن من خودم حلش میکنم .فرماندهه سریع میاد جای ماشین یارو به یارو میگه:
آقا گواهینامه و کارت ماشین لطفا:
یارو قشنگ گواهینامه و کارت ماشینو رو از تو جیبش در میاره میده به فرماندهه.
فرمانده میگه در صندوق عقبو باز کن ببینم:
یارو در صندوق عقبو باز میکنه فرماندهه میبینه توش خالیه.
به یارو میگه پس این مامور ما چی میگه؟
یارو میگه : نمیدونم والا جناب سرهنگ لابد الانم میخاد بگه که من داشتم با ۱۸۰ تا سرعت میرفتم
خداایییییییییییییی هوشش تو حلقم

.

.

.

.

.

داری آهنگ گوش میدی یهو یه صدایی شبیه صدای غول چراغ جادو یا هیولا میاد میگه
Arrangement By …
خوب عین آدم بگین، اصلا بذارین خود خواننده بگه ، چرا اینجوری میکنین ؟؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.

.

عروسک مورد علاقه دخترا!!
.

Inline image 1

.

.

.

.

.

.

.

ایده ی جالبیه!
.

Inline image 5

.

.

.

.

.

.

.

.

اما در واقع به همین راحتی ساخته شده!
فقط در سه مرحله…

.

Inline image 2
.

Inline image 4

.

Inline image 3

.

.

.

.

.

.

.

دمشون گرم، عجب DVD پلیری!!
.

Inline image 6

.

.

.

.

.

.

.

عجب عکسی شده! دم عکاس گرم

.

Inline image 8

.

.

.

.

.

.

.

گمونم اینا تو شلوارشون ….!!
.

Inline image 9

.

.

.

.

.

.

.

تبلیغ بسیار جالب و خلاقانه (و البته تا حدی پرهزینه)
.

Inline image 10

.

.

.

.

.

.

.

اولین کنسرت راک توسط خانم ها در عربستان!
.

Inline image 7

.

.

.

.

.

.

.

Inline image 16

.

.

.

.

.

.

.

به جای اینکه بنویسه “لطفا مرا بشویید”، اینکارو کرده!
.

Inline image 17

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Inline image 12

.

.

.

.

.

.

.

Inline image 13

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جدیدترین شیوه ی سزارین!!
به بچه چاقو میدن هر وقت عشقش کشید  میاد بیرون!!
البته اینا مجسمه هستن خیلی هم واقعی ان!
.
.
Inline image 14

.

.

.

.

.

.

.

میمون هر چی زشت تر….. :) )))))
.

Inline image 15

.

.

.

.

.

.

.

بعد از مدت ها دیدمش!
دستامو گرفت و گفت چقدر دستات تغییر کردن…
خودمو کنترل کردم و فقط لبخندی زدم…
تو دلم گریه کردم و دم گوشش گفتم:
بی معرفت! دستای من تغییر نکرده…
دستات به دستای اون عادت کرده…
.

Inline image 18

.

.

.

.

.

.

.

در اطراف ما هستند کسانی که بی هیچ چشم داشتی
برای راحتی و اسایش ما زحمت میکشند
و ما بدون هیچ توجهی هر روزه از کنار انها عبور میکنیم
و گاهی هم انها را مورد تمسخر قرار میدهیم. افسوس!
.

Inline image 11

.

.

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط abbas777 در تاریخ 1393/06/22 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

سلام عاللللللللللللللللللللي


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 12
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 41
  • بازدید کلی : 24,029
  • کدهای اختصاصی