loading...
گروه اینترنتی خرمگس
گروه خر مگس بازدید : 895 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

ایمیل شماره چهل و سه

 

.

.
.
.
.
دارم میرم مسافرت، با مامانم خداحافظی کردم؛ بهش میگم: آب نمیریزی پشت سرم ؟
میگه: حالا برو من سیفون رو برات میکشم !!!
من:  :|
مامانم :D :
کل خانواده:  :) )))
بابام : ایول بزن قدش …
داداشم : خدایا این شادی رو از ما نگیر !!!
 
دیروز رفتم با بچه های چندتا یتیم خونه صحبت کردم، گفتن قیافت خیلی آشناس

میدونم من سر راهی ام!!

.
.
.
.
.
.
 
امروز رفته بودیم خرید؛
تو یکی از مغازه ها این تابلوها رو دیدم:
 
قیمت مقطوع است!
کورش کبیر
 
لطفاً چانه نزنید!
دکنر علی شریغتی
 
یعنی اونقدر خندیدیم که لوزالمعدمون کش اومد! خیلی دمش جیز بود طرف!

.

.

.

.

.

.
قدیمیام بیکار بودناا! چه شعرایی میگفتن:
.
نخارد پُشتِ من، جز ناخن انگشت من!!
.

.
.
.

.

.

به ﺧﺪﺍ ﺍﻻﻥ ﻳﻪ ﻣﺴﻴﺞ ﺗﺒﻠﻴﻐﺎﺗﻲ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺑﻪ ﺧﻂ ﺍﻳﺮﺍﻧﺴﻠﻢ .
.
“ﺧﺮﻳﺪ ﻭ ﻓﺮﻭﺵ ﻫﻮﺍﭘﻴﻤﺎ “
ﺍﺧﻪ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﻦ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﻣﻦ ﺑﺮﻭ ﺑﻪ ﺧﻂ ۰۹۱۲۱۰۰ ﺍین ﻣﺴﻴﺠﻮ ﺑﺪﻩ ﻧﻪ ﺑﻪ ﺧﻂ ۵ ﻫﺰﺍﺭﺗﻮﻣﻨﻴﻪ ﻣﻦ .
ﻣﻦ ﻫﺮ ﺷﺐ ﺗﻮ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎﻡ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﻮﺍﺏ ﭘﺮﺍﻳﺪ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ .
من هنوز ارزو دارم ایرباس سیصد سوار شم.
 
… تو تبلیغ خرید و فروش هواپیما میدی؟!
 
ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻛﻪ ﻧﻤﻴﺘﺮﺳﻲ ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺭﻳﻴﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ ﺍﻳﻨﺪﻩ ﺑﺘﺮﺱ ﺣﺪﺍﻗﻞ
 
:|

.

.

.

.

.

.

.

 

ﭘﺴﺮ ﺩﺍﯾﯿﻢ ﻧﻪ ﺳﺎﻟﺸﻪ
ﭼﻨﺪ ﺩﻓﻌﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﻫﻤﺶ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ
ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ ﺿﺎﯾﻊ ﻧﯿﺴﺖ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮﺍ
ﺑﺎﺯﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ ؟!!!
ﻣﯿﮕﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﺩﻭﻥ ﻣﯿﭙﺎﺷﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﻌﺪﺃ
ﮐﻪ ﺑﻪ ﺭﻭﺯ ﺗﻮ ﻧﯿﻮﻓﺘﻢ !!!!!!……

.

.

.

.

.
شب خوابیدی تو تختت…
هی قل میخوری…
بعد گوشیتو بر میداری مینویسی : ” خوابم نمیبره”
سرد میشی…
بغض میکنی..
میبینی هیچکسو نداری..
که واسش اینو بفرستی!
تنهایی سخته..
خیلی..
.
.
.
.

اومدم خونه ، میبینم یه سری کاغذ چسبیده به دیوار ، روش نوشته ١٨+!!!

همینطور که مسیر کاغذها رو دنبال میکنم ، میبینم میرسه تو آشپزخونه ،
آخرین برگ روش نوشته :
آشغالا رو بزار دم در!
.
.
.
.
.
.
 
دیشب خواب دیدم دارم میرم تو استخر زنونه،
تا درو وا کردم گوشه بالای خوابم نوشت M3-8
بعد هـم صفحه پیوندها باز شد، یهـو از تو یه مسجد سر درآوردم
 
 
.
.
.
.
.
.
.
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید عسکری به نام دلمو میشکنی
.
Inline<br /><br /><br /><br />
 image 20
.
Inline image 17

.
.

 
دانلود آهنگ جدید و زیبای پویا بیاتی به نام اینجاشو ننویس
.
Inline image 20
.
Inline image 18
.
.
.
.
.
.
.
 
فکر نمیکنم کسی باشه که اینارو دوست نداشته باشه!
خیلی باحالن.
.
Inline image 1
.
.
.
.
.
.
.
.
 
وقتی پدرمادرم میخوان بیان تو اتاقم اینجوری وارد میشن!
.
Inline image 2
 .
.
.
.
.
یه دوست دخترم نداریم اینجوری واسمون چای بریزه!
.
Inline image 3
.
.
.
.
.
.
.
 
ایشونم اول لوپ بودن، بعدا دست و پا در آوردن!
یعنی دوست دارم این بشر پیش من باشه، همچین گازش بگیرم لوپاش کنده بشه!
.
Inline image 4
.
.
.
.
.
.
دهه ی هفتاد و هشتاد که نمیدونن این چیه!
ولی انصافا خوشمزه ترین غذای دنیا بود…
.
Inline image 5
.
.
.
.
.
.
.
سلول های ماریجوانا زیر میکروسکوپ!
ظاهرا خیلی هم خوشحال هستن!
.
Inline image 6
.
.
.
.
.
 
وااااااای….!
.
Inline image 7
.
.
.
.
.
.
 
نکتشو گرفتین؟!
 
.
Inline image 8
نیمکتی وجود نداره، رو هوا نشستن!
.
.
.
.
.
.
.
 
Inline image 9
 
.
.
.
.
.
.
 
نمایی از ساختمان یک فروشگاه!
.
Inline image 10
.
.
.
.
.
.
.
 
بیا بغلم کصافططط!
.
Inline image 11
.
.
.
.
.
.
.
 
Inline image 12
.
.
.
.
.
.
.
 
تبلیغ بسیار جالب و خلاقانه!
نکتشو گرفتین؟ یه کم دقت کنین…
.
Inline image 13
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
 
یکی از زیباترین عکس های جهان!
.
Inline image 14
.
.
.
.
.
.
.
 
هشدار!
 
مدتیه که توی فیس بوک و وبلاگ ها چنین اگهی هایی فرستاده میشه.
اینکه اگر شارژ ایرانسل را با این کد بزنید سه برابر شارژ میشه!!
این یک کلک بیشتر نیست.
 
اگه به اون کدی که نوشته دقت کنید، متوجه میشوید اون شخصی که این آگهی رو فرستاده،
شماره موبایل خودشو فرستاده! ولی برای اینکه تابلو نشه، اونو از راست به چپ نوشته!
مثلا در این عکس شماره فرد کلاهبردار بی فرهنگ اینه: ۰۹۳۸۲۶۷۴…
اگه این کد رو بزنید، شارژتون واسه این شماره فرستاده میشه!
.
Inline image 19
.
.
.
.
.
.
.
 
 
Inline image 16
.
.
.
.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 23
  • بازدید کلی : 24,011
  • کدهای اختصاصی